Galavečer 28. 2. 2018

Slavnostní vyhlášení výherců soutěže proběhne 28. 2. 2018 od 18:30 hodin v hotelu Jalta v Praze. Večerem Vás bude provázet známá tvář LUCIE ŠPAKOVÁ.

V tento den budete mít nejen možnost setkat se s finální jedenáctkou soutěžících, porotou, organizátorkami soutěže, ale i mezi sebou navzájem.

Pro všechny účastníky galavečera jsou kromě pohoštění a zajímavých stánků připraveny také upomínkové předměty soutěže, takže nikdo neodejde s prázdnou! :)

Kapacita sálu je 200 osob, neváhejte si koupit vstupenky včas.
Součástí Galavečeru je networking a profesionální networkerka, která zajistí, že pokud přijdete sám/sama, nebudete stát o samotě a vždy Vás s někým propojí. Své materiály/vizitky si všichni budete moci dát do networkingového koutku.
Nebude chybět Fotonaut a památné tištěné fotografie z akce.
Věříme, že se budete příjemně s naším programem bavit.

Všechny potřebné informace od nás po přihlášení dostanete elektronickou poštou.

Případné dotazy samozřejmě můžete posílat na adresu kristyna@asistentkaroku.cz nebo využít telefonní číslo +420 603 172 577.


Kdy:   28. února 2018 18:30-22:00
Kde:   Praha, hotel Jalta
Dress-code:   Semi formal/Formal
S sebou:   min. 130 ks vizitek

LUCIE ŠPAKOVÁ, Moderátorka na TV Prima, idea - maker, kreativní leader projektu zaměřující se na sebepoznání formou prožitku ŠTROODL

Program večera

  • 18:30 Registrace
  • 19:00 - 19:15 Úvodní slovo Lucka Špaková a Kristýna
  • 19:05 – 19:15 Ohlédnutí se za soutěží s porotkyněmi Hankou a Kristýnou
  • 19:15 - 19:40 První pětice soutěžících - rozhovory
  • 19:40 - 19:45 Tandem asistentka a šéfka: Dušana Gondová a Tereza Tereza Kouklová - Succes IN Finance, s.r.o. – na téma Umění delegovat
  • 19:45 - 19:50 Tandem asistentka a šéfka: Veronika Balšánová a Marie Marková - TrustWorthy Investment CZ a.s. – jejich téma Jak úspěšně spolupracovat
  • 20:05 - 20:35 Druhá půlka soutěžících - rozhovory
  • 20:35 - 20:40 Tandem asistentka a šéf: Sabina Dehnerová a Jiří Biegun - Pojištění Brno.cz
    - téma Podnikatelský přístup k asistentce
  • 20:40 - 20:45 Tandem asistentka a šéfka: Zuzana Halasová a Drahomíra Mandíková - Plzeňský Prazdroj a.s. – na téma Fáze pracovního vztahu šéfky a asistentky
  • 20:45 - 20:52 Trio z NN pojišťovny - Jana Doskočilová, Klára Šebeňová a Soňa Schwarzová - a jejich téma Expirační doba asistentky
  • 20:52 - 21:30 Slavnostní vyhlašování a předávání cen
  • 21:30 Závěr a networking a raut
Vstupenky na 1. ročník právě v prodeji!

Fakturace





Tandemy úspěšných asistentek/asistentů a jejich šéfů/šéfek


Dušana

Moje poslední pracovní pozice byla 4 roky na pozici office manažerky, kde jsem zajištovala vše od A - Z. Pozici jsem ukončila, jen proto, že se firma přestěhovala mimo Prahu.

Pak jsem skočila do produkce - fashion weeku apod., jelikož to byla práce na part time, moje sestra našla na FB u kamarádky žádost, že se hledá asistentka. Pohovor, nástup, a při openingu pobočky jsem byla už členem týmu.

U Terezy pracuji rok, více speciálních požadavků, meetingů, hlídání jejího pitného režimu, jídla, schůzek a výměny přes 30 mailů denně, komunikaci od slacku po whatsapp jsem do teď nezažila. Dnes mám pod sebou 3 další pomocné asistentky a na starosti několik projektů.

Tereza Kouklová

Od roku 2008 jsem pracovala jako hypotečí poradce, před 3,5 lety si otevřela vlastní praxi - Success IN Finance, s.r.o., dnes jsme k firmě otevřeli další sesterské společnosti, které se věnuji nemovitostem a consultingu.

Loni jsem vyměnila už několikátou asistentku za svoji praxi… Rychle mluvím, jsem extrémně náročná na splnění úkolů, v kanceláři lítám a potřebuji někoho, kdo mě pochopí ve vteřině a ne po hodinách.

Pak přišla Dušana, úplný jiný styl asistentky, rychlá, jasná, tvrdá, přísná. Moje krev.

Success IN Finance, s.r.o.

Veronika Balšánová

V TWI jsem na pozici office managerky. Začátek mého působení v TWI byl velmi rychlý. Proběhlo zaškolení, vysvětlení, co má být náplní mé práce a rozjelo se to. Bylo to náročný, těžký a na spousty věcí jsem přicházela sama postupně. Ve všem jsem si musela najít svůj styl a režim. Byly chvíle velmi těžké, ale díky přístupu a fajn lidem jsem vše ustála a zvládla. Jsem velmi vděčná za naší Maruš. Je to naprosto skvělá a spolehlivá osůbka, plná energie a úsměvu. Díky Marušce jsme zvládli veletrhy a vše spojené s organizací. Maruška k nám nastoupila v průběhu svého těhotenství a musím říci, že se marketing díky Marušce zvedl a dostal úroveň. Jako správné ženy se na všem domluvíme, vše včas zvládáme a vím, že je to parťák.

Ze svého pohledu jsem ráda, že dělám práci, co dělám a že mám kolem sebe takové kolegy.

Marie Marková

S TWI a Verčou office manažerkou spolupracuji na part time. Naskočila jsem do rozjetého vlaku, kdy byly domluvené akce a veletrhy. Byla jsem ráda, že Verča zná zákulisí a obě jsme do toho daly svůj díl práce.

Pro TWI CZ zajišťuji přípravu a realizaci eventů. Vzhledem k tomu, že jsem v průběhu spolupráce stihla ještě porodit, tak vím, že se na Verču v plno věcech můžu 100% spolehnout. Když si s Verčou kontrolujeme, co jedna a druhá strana potřebuje zpracovat, tak vím, že už je to jen formalita.

TrustWorthy Investment CZ a.s.

Sabina Dehnerová

S panem Biegunem a společností Allianz již spolupracuji více než tři roky. Už samotný pohovor byl velice nestandardní záležitostí, která mne však přesvědčila o tom, že jsem si vybrala dobře jak svého šéfa, tak společnost. Zaučení byla pro mne zcela nová skutečnost, a přestože je pojišťovnictví na hody vzdáleno mým vystudovaným oborům, má práce se pro mne stala i zábavou. Postupně jsem se naučila sama rozumět jednotlivým produktům, sjednávat nová pojištění, komunikovat s autodealery, s naší centrálou, pomáhat mému nadřízenému s vedením diáře. Vzhledem k tomu, že Jirka je neustále v jednom kole, jsem zřejmě jediný zaměstnanec z celé naší pobočky, který si na něj dovolí „zvednout hlas“.

Start na dané pracovní pozici byl pozvolný, aby člověk podrobně porozuměl jednotlivým produktům. Po velkém množství kvalitních školení jsem začala dostávat stále důležitější a náročnější úkoly, přičemž v současné chvíli již na pobočce pojišťovny Allianz zajišťuji plynulý chod úkolů svých i mým kolegů, a pochopitelně i svého nadřízeného. V této profesi se neustále děje něco nového, jsou před vás stavěny nové výzvy, řešíte nové úkoly a seznamujeme se s velkým množstvím zajímavých lidí. Všechny tyto aspekty vás neustále posunují dále, díky nim se seberealizujete. Vždy je pro mne osobním zadostiučiněním, když klientovi pomohu s problémem, a váš vztah se stává více společenským než profesionálním. Mojí největší zábavou je sjednávání tzv. „flotilovým autopojištění“ firmám, které vlastní vozové parky. Jsem ráda, když se na mne firmy obracují, a ony jsou rády, když vše šlape, jak má. Jsem velmi vděčná, že mám za svého nadřízeného právě pana Bieguna. Je to skvělý člověk, a jsem ráda, že s ním mohu spolupracovat.

Jiří Biegun

Mít svoji asistentku de facto svoji pravou ruku mě vedlo již od sledování seriálu Dallas v mém raném dětství. Měl jsem v oblibě obleky a manažery, kteří neustále telefonovali a vyřizovali obchody. Vždy a to ne vedlejší roli, ale jednu z hlavních - měla vždy sympatická a pohotová slečna ( asistentka ), která byla pro manažera nejen oporou, ale také člověkem, který vždy myslel o jeden a více kroků dopředu. Oblíbenou pasáž ve zmiňovaném seriálu jsem měl, kdy manažer volal své asistentce, že chce na druhý den vše zrušit a přesunout na jiné termíny, protože jede na ranč a nechce být rušen ☺

Moje nynější asistentka či asistentky jsou uzrálým plodem dlouhodobého hledání a zapracování asistentek v minulosti. I já jsem hledal cestu jak vést a spolupracovat s takzvanou pravou rukou. 
Nejen pro efektivitu, ale také, aby nás to bavilo.

Slečna Sabina je naplněné očekávání, které jsem viděl v době nástupu jen já. Od začátku spolupráce Sabina udělala obrovský pokrok
a myslím, že v té době tomu ani nevěřila.

Jsem rád, když mám kolem sebe lidi,
na které se mohu spolehnout,
oni na mě a máme společné myšlení.

Pojištění Brno

Zuzana Halasová

Ráda bych výjimečně začala slovy: energický, svobodný a upřímný. Přesně takový je náš pracovní vztah s Drahuškou Mandíkovou. I kdybych měla nespočet řádků na vystižení klíčových aspektů naší vzájemné spolupráce a přiblížení role personální asistentky, bylo by to nejspíš nepotřebné. Drahušku jsem si vybrala ze dvou poněkud jednoduchých důvodů. Primárním argumentem bylo moje vnitřní přesvědčení a dojem z našeho prvního setkání, kdy jsem věděla, že je to člověk, se kterým chci pracovat a rozvíjet se po jeho boku. Druhým důvodem bylo Drahuščino nadšení a zapálení pro práci, které s radostí lze pozorovat i na lidech v jejím okolí. Zkrátka pozitivní energii, kterou do pracovního prostředí vnáší, nelze přehlédnout a to mě na moji práci baví. Inspirace, rozvoj a obohacení – to jsou jen střípky z přidané hodnoty naši společné pracovní cesty.

Drahomíra Mandíková

Můj pracovní život je již 18 let spojen s pivovarnictvím. V mé roli členky představenstva a regionální ředitelky pro firemní vztahy si neumím představit dobré fungování bez spolupráce a podpory teamu lidí, kterého důležitou součástí je i osobní asistentka.

Měla jsem několik asistentek a opravdu obrovské štěstí na profesionálky s vášní pro svou práci a zároveň skvělé lidské bytosti. Platí to i u mé současné asistentky Zuzany, s kterou pracuji necelý rok. Nejenom, že dokáže perfektně zorganizovat můj kalendář plný cestování, pracovních setkání a porad, ale její komunikační schopnosti by jí mohl leckdo závidět. Dokáže promluvit s prezidentem, ředitelem i opravářem tak, že se s ní každý cítí skvěle a je připraven pro ni udělat cokoliv.

Plzeňský Prazdroj

Trio Jana Doskočilová, Klára Šebeňová, Soňa Schwarzová představí na Galavečeru své know-how na téma „Expirační doba asistentky“