Aneta Bernatská

Asistentka ředitele
Moravskoslezský kraj - krajský úřad

1. místo AR 2019
Co díky asistentce/asistentovi funguje ve firmě lépe?
„Za zásadní považuji vytvářet šéfovi podmínky a prostředí pro jeho efektivní práci. Dobře nastavený time-management jeho dne je pro mě samozřejmostí. Stejně tak zajištění všeho, co se domnívám, že by mohl potřebovat. Zjednodušila jsem také systém v administrativě a postupně zavádíme bezpapírovou kancelář. Pokud bych měla označit něco, co je pro mě víc radostí než úkolem, pak je to organizace různých akcí. A z čeho pramení mé přesvědčení, že svou práci dělám dobře? Skutečnost, že u většiny zadaných úkolů dokážu naplnit šéfovo očekávání, aniž by ztrácel svůj čas s vysvětlováním své představy.”

Reference garanta
„Aneta mě v pozici asistentky doprovází od r. 2007. V referenci garanta bych jen opakoval sebehodnocení Anety, které je pravdou. Aneta má vysoko postavenou schopnost empaticky vnímat potřeby okolí a v kombinaci s ochotou a snahou vyhovět a udělat věci správně ji to předurčuje, aby se stala etalonem ideální asistentky. Aneta je důležitým prvkem pracovního týmu, který svým přístupem k zákazníkům i zaměstnancům získal v r. 2019 od Národní rady Kvality ČR titul Excelentní organizace. Má velký potenciál k dalšímu osobnímu růstu, který bych jí osobně přál i s vědomím, že bych se s ní nerad loučil.”Ing. Tomáš Kotyza, Moravskoslezský kraj - krajský úřad
35 letstřední škola / gymnázium (maturita)přehrát video (36 lajků)zobrazit profil na LinkedIn

Osobní příběh

Jmenuji se Aneta a žiju v malé vesnici na okraji Beskyd, v Hukvaldech.

Na úřad jsem nastoupila jako administrativní pracovník odboru životního prostředí ve věku 21 let.

Mimo svou agendu jsem zastupovala také pozici asistentky vedoucího odboru, kdy jsem zjistila, že mě její náplň práce velmi baví. Po roce jsem dostala příležitost se o tuto pozici ucházet. Vedoucím odboru se stal Tomáš Kotyza a vybral si mě do svého týmu. Během krátké doby jsem si byla jistá, že asistentka je pro mě ideální pracovní pozicí. Po 4 letech strávených na úřadu přišly mateřské povinnosti, během nichž byl Tomáš Kotyza jmenován ředitelem úřadu a já se tedy stala asistentkou ředitele. Velmi si toho vážím.

Zodpovědnost za chod sekretariátu ředitele beru jako velkou příležitost pro svůj osobní i pracovní rozvoj. K němu významně přispívá různorodost vykonávané práce a vysoké nároky mého šéfa. Každý nový den v práci je pro mě skrytou výzvou, stejně jako účast v této soutěži.

sdílet
souhlasím

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Více informací